Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 23 stycznia 2014

Zaproszenie ;-)

Czesc Kochani ;-)

Chiałem Was wszystkich zaprosić na koncert dla mojej osóbki 16 lutego 2014 roku o godzinie 16 w MOK-u w Nowym Sączu (Al.Wolnośći 23). Będzie fajnie ...wystąpią dla mnie m.in Heyli OficjalnieMiroslaw WitkowskiTomasz Wolak,Arkadiusz ZbozieńBuki & RDK, Lachy ,Zespół Wol Bar ,a także Tomasz Kowalbędzie nas wspierał . To nie wszystko co szykują moi przyjaciele ...dowiecie się o niespodziankach niebawem .....Warto kupić bilecik-cegiełke ,przyjść ,i wspaniale się bawić... Pamiętajcie 1 CEGIEŁKA(10zł) TO 7 MINUT MOJEJ REHABILITACJI 
Bileciki można rezerwować u mojej cioci Irminy...to jest jej numerek telefonu 606 939 668 ;-)

A co poza tym u mnie ? Byłem dzisiaj na zajęciach u cioci Teresy-jak zawsze fajowo było ;-) Dałem mamulce popalic jak wracaliśmy do domku-zostawiła mnie samego w tyle...płakałem cała droge...tak się dziś dłużyła to okropnie biała droga ;-(  pod domkiem czekał na mnie tatuś i po mega całusku od niego-przeszło mi ;-)  Po poludniu mama pojechala na spotkanie-nie wzieła mnie bo bylem nie grzeczny,marudny...po tym jak odpalila samochodzik my z tatusiem zrobiliśmy sobie męski wieczór...meczyk akurat jakis był;-) Ciekawie było tak inaczej bez mamy ;-)

Przyjechala do nas ciocia Irmina z Hubertem i robili takie jakies karteczki ...ciachały nożyczkami a potem ...okazało sie ,że to bileciki  na mój koncert ;-) 
Po kąpieli wskoczyłem do łożeczka i niestey ale musze Was pożegnać-oczka odmawiaja mi posłuszeństwa ..jak zawsze Buzialki w Nosalki ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz