Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 18 stycznia 2014

Gość

Cześć Kochani ;-)
Po nocy ,która spędziłem z tatusiem w rodziców łóżeczku nastał długo oczekiwany czas-przyjechała ciocia Kasia z moja pierwsza dziewczyną Emilką...ale ja jej długo nie  widziałem...na początku  pogaduchy mamusi i cioci nie miały końca ale ja z Emilką sie nie nudziłem ....Podyskutowaliśmy sobie po "naszemu" i wiecie co....w tym roku jedziemy razem nad morze...będzie tak  jak 2 latka temu...haha i jeszcze pojedzie z nami ciocia Gosia- wiec już odliczamy dni z rodzicami a cos mi sie od uszków odbiło że to tylko 132 dni ;-) Najgorszy jest dojazd samochodzikiem ale mamusia to dobry kierowca wiec czas mile spędzimy z tatusiem na oglądaniu pieknych krajobrazów

Po długiej drodze przyjda tylko piekne chwile-zwiedzanie i wiecie...piasek,piasek który po prostu uwielbiam...cieplutki ,mięciutki a jak sie swietnie śpi na plaży gdy szum tej wielkiej wody lula mnie do snu ;-)
Jutro czeka mnie badanko- rodzice zapisali mnie do pani doktor która bedzie badac moja głowke-dokładnie nie wiem o co chodzi w tym ale jak sie dowiem to obiecuje ze opowiem ;-) 
A teraz uciekam -czeka nas pobudka o 4 rano ;-( musze na tym badanku usnać wiec uciekam do łózeczka ...ajk zawsze buziaki w nosalki pa ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz