Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 30 grudnia 2018

27 grudzień


Obraz może zawierać: 1 osobaCzasem powaga musi byc ♡♡
U mnie leniwie mijają dni...
Święta Święta i po świętach...
A ja ...
A ja czekam na wygibaski i na moja Gromadkowa szkole ...
Od 2 dni dopadły mnie znowu drgania Ale jak zwykle ...
Pogoda szaleje to i w mojej głowie szaleje...
Nie lubię takich nagłych zmian bo właśnie tak reaguje na nie moj organizm ...
Dodatkowo wyłazi kolejny ząbul i mamy już kumulacje...
Mamcia chora bo zaraziłem caly dom ( oprócz tatulka) wiec ja tez na jej kaszel reaguje aż tak ze tatulek ze mną spi a mamcia w 2 pokoiku ...
A Wy jak tam po świętach??
Brzusie najedzone??
DZIEKUJE WAM KOCHANI ZA ZYCZONKA ...
Miło nam ze o nas pamiętacie 😘😘
Teraz uciekam chrapciac zeby mamci juz nie męczyć pisaniem 🤪
Buziaki w nosalki pa

24 grudzień


Obraz może zawierać: 1 osoba, kapelusz i tekstNajlepszego w te święta Kochani ;-)
Spokoju i radości na każdy nadchodzący dzień...
A przed wszystkim zdrówka...
A w Nowym Roku aby każdy dzień był lepszy od poprzedniego :-)
Buziaki w nosalki pa

21 grudzień

Obraz może zawierać: 2 osoby, uśmiechnięci ludzie, okulary

Witajcie...
Co to był za szalony tydzien...
Rehabilitacja jak zawsze Ale ile atrakcji w szkole...
We wtorek wycieczka na Rynek z moja kochana Gromadka ...
Zapakowany w wozeczku ciepło ubrany zwiedzalismy jarmark bożonarodzeniowy- tatulkowi na pamiątkę kupiłem superasnego renifera ;-)
A w środę spotkanie rodziców w szkole ...
Staruszkowie bawili się bardziej niż my w strojenie minek do pamiątkowych zdjęć..
Produkowali takze pamiątkowe buteleczki -oczywiście puste ...
Na koniec były tulaski sciasknia i zyczonka
Dziś coś gorszy humorek...
I na wieczór okazało się ...
Gorączka...
Hmmm...
Leki poszły w ruch ...
Ciężki ten rok z chorobami ...
Oby od nowego bylo juz lepiej...
Uciekam chrapciac pa
Buziaki w nosalki pa

16 grudzień


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i zbliżenieMatka dopiero 23 ...
Nie pora na spanie...
No co ty to wymyślasz?
A Wy juz w wyrkach?
Chyba będzie dzis wesoła noc...
Buziaki w nosalki pa

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, kapelusz i zbliżenie13 grudzień 


Mrs. Ząbul pozdrawia ...
Radosc w drodze do szkoły zawsze jest ale i widok domku tak na mnie dziala...
Uciekam chrapciac pa
Buziaki w nosalki pa

12 grudzień

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, kwiat i zbliżenieCzapa ubrana ...
Kurtka ubrana ...
Wkoncu..
Tyłeczek zapakowany w fotelik i można wyruszac do mojej Gromadki...
Kukam aby mamcia odpalila samochodzik i mozna bylo ogladac widoki uciekając za szybą ;-)
A jest co oglądać...
Zima to taki fajowy czas a szczególnie snieg ktory spada mi na buzie ...
Ale mam wtedy radochy ...
A Wy lubicie snieg ?
Buziaki w nosalki pa



Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie siedzą, dziecko i w budynku11 grudzień

Witajcie...
Od rana wygibaski i strzelanie minek i oczywiscie dyskusja ...
Jednak przede wszystkim praca nad ciałem i umysłem 😉
Śniadanko i do szkoly ...
A oto wczorajsze prezenty od Mikołaja ...
Zaszalał w tym roku ten Mikus ale wnioskuje ze byłem grzeczny....
Cały łikendzik ktos donosił paczuszki ...
Gromadkowy Mikus przyniosl mi kolejny piękny obraz z moją osóbka ;-)
Dziekuje po raz kolejny ...
U nas zima na calego wiec moze uda sie jutro wyskoczyc na saneczki bo dzis szalony dzien przede mna ...
Uciekam Kochani...
Miłego dzionka ...
Buziaki w nosalki pa