Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 11 stycznia 2014

Opóżnienie

Cześć Kochani
Znowu spózniłem się z wiadomościami dla Was ale ostatnio tak dużo się w domku dzieje że wieczorkiem zasypiam z mamusią zapominając o blogu ....mam nadziej ze mi wybaczycie ;-)

Wczoraj dzionek zleciał mi na ćwiczeniach  i nawet się nie obejrzałem a już był wieczór i trzeba było iść chrapciać...
Nie mogłem się doczekać dzisiejszego dnia bo przyjechać miała do mnie Wiktoria....wkońcu sie doczekałem.....ale wesoło było ;-) no i jeszcze tyle pracy  zrobiła z mamusia-jestem z nich taki dumny...Wiki poświęca swój czas i bezinteresownie angażuje sie w pomoc...oj wiecej takich istotek na tym świecie życzyć sobie można ;-)
Na dniach mamusia wystawi pare buteleczek i innych ciekawych rzeczy na sprzedaż bo są chętni je kupić...musze im dac szanse na zakup i pomoc ;-)


Wieczorkiem czekała mnie kąpiel wannie pełnej babelków ;-)
Uciekam spac po tak burzliwym dniu...buziaki w nosalki ...dobranoc pa
WIKI JESZCZE RAZ DZIĘKI ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz