Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Plakacik ;-)



Cześć Kochani ;-)
 Mamusia dzisiaj załatwiała dokumenty związane z naszym wyjazdem nad morze z ciocia Gosia a jak wiadomo...sterta dokumencików do wypełnienia i jazdy w brud ;-)wiec dzionek spędzałem z tatusiem
Po długim dniu pełnym zabaw i  bez rehabitacji kapałem sie w wannie pewniej bącelków i kaczuszki pływającej koło główki....ale bylo wesoło.... z wanny w nie wyjaśniony sposób wyskoczylo sporo wody ale co tam..ważne ze sie wybawiłem z rodzicami ;-)
Prezentuje Wam plakacik który wykonał dla mnie Kamil Polakiewicz- dziekuje, na Tobie zawsze można polegać..fajny jesteś Kumpel ;-)





Po tym jak wskoczyłem do łożeczka mamusia zaczeła konczyc swoje takie duze kulki a raczej wyrośnięte jajka-stroi je chyba na jakś okazje...w każdym razie popatrzcie co znowu wykombinowała i to z papieru kreciła a tatus ciachał nożykiem..ona to jednak ma smykałke do takich rzeczy-ja tez bym chciał pomóc ale jeszcze nie umiem trzymać w rączkach...pracuje nad tym i jest coraz lepiej ;-) może za jakis czas  tez bede mógł sie Wam pochwalic moim dziełem ;-)
Teraz uciekam spać bo rano jade do cioci Gosi na zajęcia WWR a trzeba być wypoczętym ;-) Buzialki w Nosalki pa ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz