Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 22 stycznia 2014

Pomocni Norwegowie ;-)

Czesc Kochani ;-)
wspaniały dzionek dzisiaj minął-zaczeło się od pobudki o 6 ale byłem grzeczny i rodzice pochrapciali sobie jeszcze do 7.30 ;-)  Uśmiech na mojej buzi dzisiaj nie znikał a nawet .....przy ćwiczonkach nie złosciłem sie ...wręcz przeciwnie....śmiałem się i gadałem po swojemu....na koniec każdego ćwiczenia dostawałem mega buziaka od mamusi...fajnie było-8 mega całusków a na koniec jeszcze piąteczke przybiłem rodzicą ;-) 
Nowa ciocia Ewelina pisała z mamulka na fb i podpatrzylem o czym dyskutowały....ciocia Ewelina mieszka w Norwegii ...chce mi pomóc....zorganizowała  zbiórke nakrętek, maskotek i ubranek dla mnie  w przedszkolu Davinas Bernehage ... Dzieci bez względu na kraj, pochodzenie chca mi pomóc i to jest wspaniałe-moja choroba potrafi łaczyć ludzi...mali i duzi chca pomagac-DZIEKUJE WAM za to...
Po przez pomoc dla mnie ucza sie mlode ludki wyciągać pomocną rączke dla takich istotek jak ja ..w dorosłym życiu napewno o pomocy innym nie zapomna....
Byla u mnie ciocia Kasia ....przyjechala do nas po jajeczka ,ktore wczoraj ,w takim wiekim ogromnym pudełeczku przywiozł Pan w smiesznej czapeczce ;-) jajeczka te bedą jakoś dekorowac kobitki m...bede  pokazywał  skonczone dziela ;-) podobno bedzie mozna je kupic na moim koncerciku w lutym ;-)
Powoli uciekam spac bo rodzice juz zjedli kolacje i zaraz zrobi sie cichutko,ciemniutko w pokoiku a wole zasnac przed zgaszeniem mojej lampeczki..jak zawsze buzialki w nosalki ;-)
 Acha Kochani PROSZE WAS o zachecanie znajomych o przkazywanie dla mnie 1%podatku -akcja na fb juz jest wiec w łatwy sposób mozecie  zaprosic ich  na to wydarzonko ;-) 
Dobranoc ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz