Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 29 stycznia 2014

CHOROBO uciekaj !!!!

Cześć Kochani ;-)
No i zaczeło się ..dopadła mnie choroba...choroba która przyplatała się nie wiadomo skąd  :-( Nocka i walka rodziców by zbić moja prawie 40 stopniowa gorączke przyniosła skutki dopiero po długim czasie........ Ranek już lepiej się zapowiadał...wczoraj planowałem wyjście na spacerek jednak teraz to mogę tylko o nim  pomarzyć ;-( 
Przyjechał dzisiaj do mnie wujek Mariusz-przywiózł prezent od cioci Agaty Kuś piekny obraz na licytacje....To ja z  mamusia jak byłem taki bardzo bardzo malutki ... obraz jeszcze wysycha ale jest sliczny -dziekuje ciociu Agato ;-)
Byłem spiacy wiec postanowiłem sie przechrapciać....wstaje a tu zdziwko ..nie ma mamy ....haha kolejny chłopski wieczór sie szykuje? Nie trwał nasz wieczorek długo bo mamulka zaraz sie pojawiła...okazało się ze była  u cioci po zaproszenia na koncert ...patrzcie jakie cudeńka


 Wyskoczyla mi znowu gorączka ale tatuś szybko zadziaal i ja zbił po pupie i uciekła ode mnie.Teraz ide spać ...Trzymajcie kciuki aby choróbstwo wkońcu mnie opuscilo..dobranoc i jak zawsze buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz