Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 19 stycznia 2014

Gorączka

Cześć Kochani ;-)
No i nie udało się pojechać dzisiaj na badanka-w nocy dostałem gorączke i wymiotowałem-rodzice postanowili że nie bedą zawozić mnie na badanko do którego musze byc zdrowiutki ;-) Cały dzionek odpoczywałem...ćwiczonka zostały chwilowo zawieszone.  Była u mnie ciocia Aga i robiła z mamusia takie piękne serduszka- to foteczka kolegi ale mamusia obiecala mi ze ja tez bede miał taka śliczną pamiąteczke;-)  Miałem przed chwila kompanie w bąbelkach więc czuje się taki rozluzniony że aż oczka mi się kleją wiec dobranoc Kochani
Na fb jest utworzone wydarzenie odnośnie przekazywania dla mnie Waszego 1% podatku  ;-)Gdyby nie Wasza Pomoc moja dalsza walka o powrót do zdrowia bylaby nie mozliwa.To nic Was nie kosztuje a dla mnie to szansa na normalne Zycie-Zycie które uczy mnie i najbliższych nadziei -nadziei na lepsze jutro i walki o normalność. Chiałbym pokazać tym ktorzy mnie skrzywdzili ze potrafie pokonac wszystkie nastepstwa ich błedów i stane na nózkach ;-) Rehabilitacja i bardzo drogie leczenie przynosza powolne lecz ogromne sukcesy-Daj mi szanse na kolejne postepy w leczeniu 
Podaruj 1%podatku
Fundacja Dzieciom"Zdążyć z Pomoca"
KRS: 0000037904
Cel szczegółowy-13512 Nosal Kacper Antoni
Prosze o wyrazenie zgody w zeznaniu podatkowym aby wiedzial od kogo pochodzi wplata dla mojej osóbki ;-)
Wiecej info oczywiscie na mojej stronce:
http://moj-ziemski-aniol.blogspot.com/
http://www.pomocdlakacperka.pl/
http://dzieciom.pl/podopieczni/13512
Pamietajcie rownież o zbiorce nakretek dla mnie no i oczywiscie o zaproszenie znajomych do mojej akcji pozdrowionka i oczywiscie jak zawsze BUZIAKI W NOSALKI ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz