Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 9 stycznia 2014

Czwarteczek ;-)

Czesc Kochani
Po cieżkiej nocy,a mianowicie po 2 godzinkach marudzenia i dopominania się aby rodzice wzieli mnie do łóżka-WYGRAŁEM....do rana już spało się wspaniale między mamusią i tatusiem;-)

Rano zajęcia WWR z ciocia Teresa-jak zawsze fajnie  było...uczyłem się pic z kubeczka i najlepsze.....zjadłem troszke ciepłego loda...ale był pyszny,mówi Wam  ;-)
Zajęcia szybko zleciały....spakowaliśmy się do odmku a tu...niespodzianka ...mamulka nie jedzie do domu tylko do wujka Wojtka....zapomniałem ze dzisiaj rehabilitacja met.Vojty...co ja bym bez tej mojej mamusi zrobił ..taki malutki a już mam początki sklerozy ;-)



Widzicie  to jest mój wujek Wojtek ;-) Bardzo go lubie i zachowuje się przy nim jak dorosły facet który nie pokazuje niezadowolenia....bo wiecie.. z mama to inna sprawa ....jej to musze pokazać moje różki i pozłościć się.

Dzisiaj wujek wprowadził mi inne ćwiczonko...spodobalo mi sie ;-) o to właśnie ono ;

Widzicie jak to moje dni wygladają ....cały dzionek kreci się wokół ćwiczeń,zabawy i nauki.....
Czasem dobrze nie wejdę do samochodziku i ...drzymanko musi byc zaliczone ;-)
Dzikuje mamuś za fotke

No a popoludniu zgadnijcie co....ćwiczenia z mamusią,prysznic i do lóżeczka z pelnym brzuszkiem i pełna glowka pomysłów na jutrzejszy dzien ;-)
Kochani... Buziaki w Nosalki i dobranoc pa ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz