Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 8 stycznia 2014

Pomocnik

Czesc Kochani
Dzisiaj odwiedzila mnie moja ulubiona cioteczka Kasia....przyjechała do mnie na nauke decoupage do mojej mamusi ... patrzcie jak pieknie wyszla ciocia w moim towarzystwie....nie ma co... moje ciocie sa piekne i na dodatek z ogromnymi serduszkami  ;-) Po przytulalismy sie ale wkoncu jak tak sluchalem gadania tych moich babek...usnelo mi  sie ;-) Budze sie a tu:

Ciocia jak mróweczka z pedzelkiem w raczce tworzy swoja buteleczke ;-) Chyba kolejna osoba zaraziła sie od mojej mamusi decoupage ;-) Smiesznie i wesolo bylo w calym domku...
Rano dostałem  buteleczki od firmy "Grzes"-jest ich baaardzo duzo ale juz mam kolejnego pomocnika-Wiktorie...Dziekuje za chec pomocy. 
Zapomniał bym Wam powiedziec o najwazniejszym...mamusia wraz z wujkiem Tomkiem byli dzisiaj u pani dyrektor w MOK-u i udalo sie.....mamy sale na moj koncert na 16 lutego ;-) Tak sie ciesze .....bedziemy zbierac pieniazki na moja rehabilitacje a jak wiecie ze ja jej duzo potrzebuje..po operacji bede jej wymagał podwójnie ... 
Uciekam spac bo jutro bedzie dlugi i trudny dzien..rano do cioci Teresy na zajecia a pozniej do wujka Wojtka na rehabilitacje Vojta-jak zwykle wrzuce zdjecia a teraz...buziaki w nosalki dobranoc pa ;-)

1 komentarz:

  1. Kacperku ciocia znowu przyjedzie i pomoże robić buteleczki dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń