Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 1 lipca 2016

26 czerwca

witajcie...
a więc ciąg dalszy ładowania bateryjek uważam za rozpoczęty..
wakacje się rozpoczęły a moj tatus chrzesny Wujo Jurek i Ciocia Agnieszka z Wiktoria oraz Natalia zaprosili nas jak co roku na wycieczkę na baseniki...
szybkie pakowanko i po podróży jesteśmy na miejscu...
jest słoneczko...
jest ciepła woda...
jest dużo ludzi ...
jest mój tatuś
jest moja mamusia
a więc wszytsko co do szczęścia potrzebne...
kocham takie wspólne chwilę i kocham takie łikendziki...
ciepła woda rozluźnia mojej ciałko więc radość jest ogromna i te okrzyki...
oj byście to tylko widzieli...
obiecuję jutro pokaże wam filmik z mojego ciapcina...
teraz uciekam chrapciac bo dziś to był szalony dzień
buźiaki w nosalki pa 😊😊😊
ps a oto i okularki które podkosilem tatusiowi i teraz widzę cccaaaallly świat a do tego mały mafiozo jestem hihi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz