Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 10 kwietnia 2014

Chorobo a kysz!!!

Cześć Moi znajomi ;-)
Witam Was po ciężkiej nocce-nie udał mi się spać w swoim łóżeczku- wiecie ...wirusiki nie dały mi spokoju w nocy ;-( Raz mnie dorwał kaszel i mamcia zdecydowała ze jednak nici z zajęć u cioci Teresy ;-( 
jednak wujo Michał u mnie był....uczył mnie stać ;-) Patrzcie jak mi to fajnie poszło ;-) Po południu , po mega długiej 8 minutowej drzemce bawiłem sie w kucharza-hihi to taka zabawa a przy okazji nauka... Troszke bałaganu w pokoiku było bo jak machłem rączka to fasolka leciała za nia ;-)
Zrobiłem się marudny i już miałem w planach płacz ale mamcia znalazła wspaniałe lekarstewko -IS ;-) Huśtaweczki są najlepsze ;-) 
Na zakończenie piłeczka,szczoteczka pędzelek  -gili gili a na zakończenie helikopter....Tyle atrakcji więc zmykam spać bo oczusie już mi sie zamykaja więc buziaki w nosalki pa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz