Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 8 kwietnia 2016

5 kwiecień

witajcie w kolejny piękny dzionek...
od rana wygibaski i nauka podporu na raczkach a do tego trzymanie główki która to raz za bardzo do tyłu to raz do przodu ucieka ... ale uczę się każdego dnia jak to wszystko ogarnąć 😊😊😊
potem oczywiście jedzonko i nauka z Ciocia Aga i.....
popołudnie na hustawce, w słoneczku i z moimi Wujaszkami ...
to co uwielbiam najbardziej...
ptaszki cwirkaja,spokój i relaksik 😎😎
Dziękuję "Ekonomowi" z Nowego Sącza za nakrętki odebrane przez 2 pomocników
woreczki juz zapakowane a jutro mamcia wyrusza po kolejne nakrętaski 
Dziś doszła wspaniała wiadomość od Cioci Gosi jednak o niej opowiem Wam już niedługo gdy wszystko będzie zapiete na ostatni guziczek ale już Wam zdradzę że będzie fajnie 
a teraz jak zawsze dla Was buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz