Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 27 kwietnia 2016

26 kwiecień

nadzór to Ja
Wkoncu wyszło z za paskudnych chmur słoneczko więc mamcia wzięła się za ogrodeczek (ten dla mnie ) a ja ..
oczywiście ja pilnowałem aby wszystko równo wyszło..
jednak... śpiew ptaszkow ululał mnie i tak sobie chrapcialem z pół godzinki
mimo zimnego wiatru i tak było fajowo...
aż chce się żyć jak jest tak cudnie..
słoneczko ładuje moje baterie a potem mam taki humorek że tralala




a oto i moje pieguski jakie mi słoneczko namalowało po ostatnim opalaniu 
zdradzam Wam tajemnice...
10 czerwca w Parku Strzeleckim w Nowym Sączu wystąpi Wujo Andrzej Piaseczny i podczas tej imprezki będzie zbiórka pieniążków na moją rehabilitację oraz kiermasz...
wszystko dzięki Wspaniałym ludzia z Atma-koncerty i eventy 😊😊
także szykuje się na imprezkę a może i jakiś konkursik..
https://www.facebook.com/atmacompl/?fref=ts
buźiaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz