Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 29 listopada 2016

28 listopad

no i cóż więcej mogę Wam Kochani powiedzieć...
dopadło mnie jakieś chorobstwo...
kaszel i gorączka...
ach...


a tak było fajnie jak byłem " zdrowy "...
zajęcia odwołane...
czas spędzam u rodziców na raczkach...
apetyt ciężko nazwać apetytem...
oj..
czeka nas porządna walka bo w piątek mamcia musi jechać tak bardzo daleko a ja z tatulkiem muszę zostać...( a gdzie to niedługo Wam opowiem)
do czwartku trzeba się wykurowac...
a teraz uciekam chrapciac..
trzymajcie kciuki za mnie a i Bożi możecie o mnie wspomnieć ...
buźiaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz