Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 20 listopada 2016

13 listopad


a oto i moja niespodzianka...
wywialo mnie wraz z pierwszym śniegiem do Michałkowa na turnusik rehabilitacyjny :-)
5 dni ale obiecuję że będę ćwiczył jeszcze bardziej zeby jak najwięcej wykorzystać z niego :-)
udało mi się załapac w ostatniej chwili za zastępstwo i w ciągu 2 dni wszystkie torby spakowane a ja gotowy do podróży byłem ;-)
powiem Wam że ten Mikołaj to w tym roku tak się rozpędził że już śnieg załatwił- chyba musiałem być bardzo grzeczny 😊
oby tylko nie zapomniał na 6 grudnia załatwić go aby sam mógł saniami rozwozic prezenty dla innych dzieci :-)
no a teraz uciekam odpocząć po podróży a jutro od 8 rano wygibaski w ilości masowej 💪💪💪
buźiaki dla Was w nosalki pa

ps
pamiętacie jak po fibrotomi Wujo Michał i Ciocia Kinga strzeliła nam taka piękna fotkę?
a oto i ja i mój Kochany Tatulek znalazł się w tym pięknym kalendarzu..
tatusiowie pokazują że kochają nas bardzo bardzo i mimo choroby chcą żyć jak normalni tatusiowie...
nie uciekają...
nie załamuja się...
ale kochają całym serduszkiem...
już niedługo więcej szczegółów...
#KalendarzFundacjiJózef
https://m.facebook.com/story.php…
buźki 

http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/niezwykly-kalendarz-ojcow-i-niepelnosprawnych-synow,691643.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz