Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 15 lipca 2014


No i emocje powoli poszły w sina dal a ja chce sie Wam pochwalić foteczkami;-)To oczywiście nie wszystkie ....po kolei- dziś z mamusi aparaciku...nie ma tego zbyt duzo bo ona nagrywał filmiki żebym mógł sobie powspominać fajowe chwile no ale z każdym dniem bedą wujcie i ciocie dosyłać kolejne;-)
 
Dziekujemy Wam Kochani-Mateusz Grędziński, Michał Grobelny, Jagoda Kret ,Marzena Ugorna, Beata Dobosz oraz zespół Alternatywa za wspaniałe chwile spędzone z Wami ...macie mega talenty i mega serdusia ;-)Wujowi Kuba Pulit Dziękuje a światełka i muzyke;-) Oby to nie ostatni raz kiedy się spotykamy ;-) Każdemu z osobna przesyłam Buziaka w Nosalka;-) A wam ktorzy dotarli i nie dotarli przesyłam namiastke wspaniałych chwil ;-)
 
 
 
Te światełka i pioseneczki długo nie zapomne To najfajowniejszy koncercik ...nigdy tyle nie śpiewałem .... hehe nawet udalo mi się 2 razy zawrócić z powrotu do domku ...nie mogłem się rozstac z tymi WSZYSTKIM cudownymi ludzmi Po mojej minie widać jaki bylem zadowolony Dziekuje Cioci Kasi i Asi za wszyściutko...Panu Karolowi za pomoc w organizacji "Bohemy " takze gorąciutkie bzuiakli w nosalki a jutro Wam na spokojnie opowiem "Nowości " w dniu codziennym papapa;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz