Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 7 lipca 2014


Hejka moi Kochani ;-)
Dziś trosze spózżniony z pisaniem bo mmcia wczoraj miala jakiś babski wypad z ciocią Kasią więc nie męczyłem jej już po powrocie do domu aby coś Wam nabajzgrala ;-) Wczoraj ostatni dzień łikendziku więc i laby a od dziś ...... no ale o tym to zaraz....
Chce Wam przedstawić mojego nowego Fufla Tygryska...bryka ,gada bajki a nawet śpiewa a ja razem z nim oczywiście;-) Taki rozbójnik jest jak ja...po porostu kropla w krople .... hihi mamcia wiedziała co będzie do mnie pasować ;-)
a Dzis ....rankiem śniadanko potem wujcio Michał no i znowu pochwały ... przeciez coraz bardziej mi się ćwiczonka podobają a więc musi być tylko lepiej ;-)
Mamcia się tak dziś zakręciła że pojechaliśmy do Pani od ząbek a to jutro dopiero miało być...haha zobaczyliśmy zamknięta brame no i sie wrociliśmy...hihi czasem można sie pomylić przecież  ;-)
Po obiadku to mamcia dopiero wzieła mnie w obroty Vojta ...oj nie bylo łatwo ...widzicie na zdjęciu to takie cosisik świecące- to mój pot więc wiecie ile mniewysiłku to wszystko kosztuje ...ale warto... te przytulanki z mamcia po ćwiczonkach-bezcenne są ;-)Na zakończenei dzionka Oko-ach jak ie to nie mile ... odwiedzila mnie jeszcze na zakończenie dnia Ciocia Renata z takimi Fajnymi Dziewczynami ;-) fiu fiu jakie laski ...no mówie Wam ...przyciągam jednak kobitki do siebie;-) Dobra koniec bajerowania ide chrapciac a więc tradycyjnie buziaki dla Was w nosalki;-)
Pmaietajcie że od dzisiaj możecie kupywać bileciki na koncercik w Restauracji Bohema ale i u mamci też ..... takze zachecam Was ...nawet jesli nie dacie rade wpaść cegiełke możecie kupić i pokazć że checie pomóc mi w walce o normalność ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz