Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 19 lipca 2014

Niedziela i po niedzieli ;-)



Cześć Wam Wszystkim ;-)
Witam Was po upalnym dzionku który spędziełem dzis na świeżym powietrzu ;-) Oj jak wspaniale było uczyc się raczkować na kocyku...czasem kolanka uciekały z niego a oto i następstwa -obite kolanka i brudniutkie ;-) To Wam powiem ,słoneczko mnie opaliło podczas drzemki w moim mercedesiku ;-) Wkońcu nie będę wyglądał tak bladziutko-pare dni i zmienie kolor na brązowy ;-) 
Pojechałem do cioci Agi ...oczywiście troszke mi się drzemło ale potem ile było zabawy.....Rośnie tam takie magiczne drzewko na którym rosną owłosione ziemniaki ..... no te no ...brzoskwinki ...;-) Gilały mnie jego listki i na ddatek tak sie kręcily na drzewku żę aż zacząlem dyskutować z nimi po swojemu ;-) Po powrocie do domku czekała mega niespodzianka...troszke  spózniony prezencik na Dzionek Dziecka- dostałem trampolinke..... juz wyprobowana - oj joj co na niej wyprawiałem ...sam byłem w szoku ile taka rzecza a potrafi sprawić mi radości ...jutro   poprosze rodziców aby nagrali filmik .....jak zobaczycie to uwierzycie ;-) a teraz zmykam spać po mega udanym dniu...buzikai w nosalki papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz