Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 18 czerwca 2014

znowu urlopik?

Czesć Kochaniutcy ;-)
Oj joj joj- nie dawno skończyła sie długa wycieczka nad morze a jutro kolejny łikendzik się szykuje ;-)Od poniedziałku ćwiczonka z wujciem coraz lepiej ida a tu znowu będzie okazja się poleniuchowac ;-) Wczoraj tatcio się mną opiekował bo mamcia jak to mamcia-załatwionka i odbiór nakręteczek... nie było nas więc się uzbierało ich co nie miara  z czego bardzo się ciesze ;-) Choróbka już mija ale lekarstewko i wdychanie magicznego dymku nadal trwa ;-) Dziś dowiedziałem się smutna wiadomość -Tatuś znowu jedzie do Wujcia ;-( wróci na koncercik i będzie dłuższy czas więc nie jest najgorzej...   smutasy napewno będą i obrażanie się na cały świat no ale cóż ... trzeba mieć pieniązki na moją rehabilitacje... aminki sponsorujecie Wy- Wasze nakręteczki zbierane dla mnie to kasiorka za nie na aminki  ;-) 
 Dzisiaj po kąpieli mamcia wyszykowała mnie w fajowy ręczniczek z kapturkiem no i sie zaczeło-minki i sesjka- a oto i jej efekty ;-) 
No nie uwierzycie ale nawet Elmo swoją pupcie przed aparacik wepchnął -co za rozbójnik się z niego rob-uczy się gadulec ode mnie ;-) 
Zaczeły się jakieś zawody w kopanie piłeczki a ja lubie piłeczke więc zmykam do tatulka kibicować ;-) Buziaki wiecie w co ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz