Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 9 czerwca 2014

 Plażowanko ;-)

Cześć Kochani ;-)
Oj ile się dzieje- nie miałem nawet czasu opowiedzieć Wam co się u mnie działo ;-) Tyle atrakcji przez cały dzionek że wieczorkiem tylko lulu do łóżeczka i do rana spanko ;-) Jeszcze nad rankiem mi coś biega po gardełku i kaszle ale z każdym dzionkiem jest lepiej ;-) 
Rankiem zaraz po śniadanku spakowaliśmy swoje manatki i na plaże sie wylegiwać -ja oczywiście drzymanko a potem zabawa w paseczku ;-) 
Moje okularki są bardzo przydatne- dość że jestem  w nich mega przystojniakiem to oczka nie bolą od słoneczka;-)
Po obiadku i z pełnym brzusiem znowu plaża- a jak .... trzeba wykorzystać promyczki słoneczka ..... haha nawet opaliłem się na buzi-wkońcu ;-)
Musze Wam jednak pochwalić się foteczkami  ..... moczyłem nóżki w morzu po raz kolejny ;-) Oj jak przyjemnie było i wesoło ...woda cieplutka-cieplejsza niż czasem w kraniku  ;-)
  Z mamcią pare foteczek - ale najlepsze to zdjęcie - Antoś na drugim planie staje na głowie -jaki on wysporowany ;-)









Wieczorkiem mamcia uciekła mi i tatusiowi  z pokoiku - rano się dowiedziałem że pojechała z ciocią Kasią na plaże. Kobitki troszke się spóznily ale i tak foteczki piękne im wyszły ;-) Teraz uciekam bo kolejne atrakcje na mnie czekają -buziaki w nosalki pa ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz