Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 3 czerwca 2014

Ćwiczonka ;-)

Hejka ;-)
Ciężka noc- niestety te kozy w nosku okropnie mnie gilały i nie dały spać i ten kaszel ktory jak zacznie mnie męczyć to aż sie płakać chce nastał wkońcu dzionek ...pomimo nie ciekawej pogody i ogromnej ilości chmurek ciekawostek nie brakowało ...atrakcje ciocia Gosia potrafi zapewnić ;-) A oto i tablica  z moim dziełem -haha NOSALKI i moja odbita rączka świetnie się prezentują ;-)
Po południu to czas na ćwiczonka z taka fajną Pania ;-) a potem spacerek i wdychanko zdrowego tlenku z tym jodem ...najwięcej jest go ponoć teraz  w pochmurne dni więc są zalety takiej pogody ;-) Podarowałem mojej dziewczynie Emilce kwiateczka  no bo nie uwiezycie...mam konkurencje....Piotrus zaczął sie koło niej kręcić i zaczynam być zazdrosny ;-) Mój dzionek zakończyl sie na guliwerze na głowie....zachciało mi się latać ...naogladałem sie bajek o ptaszkach tylko zapomniałem że nie mam skrzydełek no i sie stało.....wykręciłem się mamci z rączek i spadłem na ziemie...na szczęście bylo nisko i skończyło sie na siniaku na czole i ogormniastym płaczu ...kosteczki lodu pomogły i zaraz zapomniałem o wszystkim ;-) Obiecuje już mamci że nie bede tak się wykrećał-to był bardzo zły pomysł . 
Jesetm juz zmęczony więc wiecie...lulu i do krainy wiecznych łowów odpływam ...buziaki w nosalki papa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz