Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 10 czerwca 2014

Choróbka ;-(

Cześć - oj joj chyba za dużo tych atrakcji i wzieła mnie dzisiaj gorączka ;-( Wczoraj tak świetnie było a dzisiaj ..... od rana wszystko mi nie pasowało i byłem bardzo śpiący no i wieczorkiem dostałem gorączke-informuje jednak że sytuacja jest opanowana i zaraz zmykam spać ;-)
Chce Wam opowiedzieć co to wczoraj było...... rankiem wyprawa na zakupy a potem po obiadku przyjechał Pan taki podobny do pirata-okazało się że to Pan Rybak który łowi nie rybki ale bursztynki ;-) Ciekawe historyjki opowiadał o tych malutkich ale i dużych kamyczkach ;-) 

Dzisiaj Rankiem wkońcu zobaczyłem pociag -taki miniaturke który mknie koło naszego tarasiku i bardzo głośno trąbi-nie udało mi się nigdy go zobaczyć aż do dzisiaj  ;-) 
Planowaliśmy na jutro wycieczke i pływanie stateczkiem jednak nici z planów bo choróbstwo wszystko przekreśłiło...a tak się cieszyłem że będę jak ten pirat na stateczku śpiewał "a hoj a hoj" ;-( a coż zdróweczko ważniejsze tym bardziej że za na 3 dzionek wracam do domku.... troszke mi juz smutno za babciami ,ciociami i wszystkim znajomymi ale przede wszystkim za moim pokoikiem i ćwiczonkami z wujciem Michałem.... nie ćwiczę drugi tydzień i bardzo jestem spięty ... aż nie mogę sie wręcz doczekać ćwiczonek i mojej wanny z bąbelkami ;-) Wujo Michał szykuj się od poniedziełku zaczynamy ;-) dobra zmykam spać ..trzymajcie kciuki za nocke aby mineła w spokoju buziaki wiecie w co  ;-) pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz