Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 29 października 2016


26 październik

no i koniec dobrego...
wróciłem do domku i od jutra ciężka pracę czas zacząć...
Dziękuję Cioci Malwinie i Wujkowi Marcinowi za świetny pobyt ,za niespodzianki i ta atmosfere która sprawila że czułem się jak w domku... 😚😚😚😚
cisza, spokój wśród pięknych widoków sprawia że chce się tam wracać i jeśli tylko zdrówko pozwoli napewno wpadniemy gdy akumulatorki z energią będą już świecić rezerwą:-)
naladowni nowa energia zaczynamy walkę z siłą i nadzieja :-)

...Anioły są wśród nas...
nie mają skrzydeł....
nie mają piór...
bo przeciez to ludzie są !!!
są obok nas i swoim blaskiem potrafią rozjaśnić nawet najciemnieszy dzień ...
wyciągają swoje "niewidzialne "skrzydła- osłaniaja przed krzywda , pokazują aby z wiarą w ludzi żyć ..
z wiarą i nadzieja ze mogą być wspaniałe chwilę dla których warto żyć...
DZIĘKUJEMY KAŻDEMU ANIOŁOWI SPOTKANEMU NA NASZEJ TRUDNEJ DRODZE
DZIĘKUJEMY ŻE JESTEŚCIE
DZIEKUJEMY ZA SIŁĘ
DZIEKUJEMY ZA WSPARCIE I DOBRE SŁOWO
DZIĘKUJEMY BOŻE ZA TEN CUDNY TRUD KTÓRY UCZY NAS KAŻDEGO DNIA JAKI PIĘKNY POTRAFI BYĆ ŚWIAT ....Monika i Grzesiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz