Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 17 października 2016

13 Październik

nakrętkowe Wieści:-)
a oto i piękne zbiory przewiezione do mojej Babci...
tyle nakrętki z firmy Fakro oraz z przedszkola w Nawojowej:-)
łącznie będzie około 200 kg a więc 3 h wygibaskow ...😊😊
dziś ciężki dzień...
szkoła i ...
wprowadzanie takich fajowych obrazków do pokazania...
będę uczyl się obrazkami pokazać co chce i...
powiem wam że pierwsze próby w 100% udane - no może tylko jedna mała pomyłka-krówke pomyliłem z konikiem bo oni tacy podobni :-)
do domu dostałem 2 symbole Tak i Nie więc pracę czas zacząć :-)
nauka pokazywania jest fajna ale ja jako uparciuch chce nie tylko pokazywać oczkami ale i rączką..
jako że to wyższy stopień wtajemniczenia muszę go dobrze poznać żeby to tak wszystko pięknie że sobą grało:-)
po szkole obiadek i powrót na komore normobaryczna...
wróciłem do domku jak już było ciemno więc pozostało zjeść kolacyjke i uciekać chrapciac
buźiaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz