Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 31 grudnia 2014


no i ....


no i koniec roku ponoć dzisiaj jest ;-) chcialem Wam podziekowac za caly rok a iwec od poczatku ....
styczeń to troszke choroby  mnie dopadły ,
-luty to wspaniałe koncerciki
 -marzec to rozpoczęcie ćwczonek na całego z wujciem Michałem oraz moje urodzinki
-kwiecień to świeta jajeczne 
-maj to turnusik w Jantarze nad naszym pieknym morzem 
-czerwiec - koniec szkoły i Wakacje ;-)
-lipiec to kolejny koncercik , 
-sierpień -zbióreczka dzieki Wujom strongmenom 
-wrzesien-rozpoczecie szkoły ,agro promocja i zakończenie zbióreczki w sklepach u Wuja Szubryt dzieki ktorej dziś smigam swoim nowym wózeczkiem 
-pażdziernik - wizyta w Zakopanem i problemy z prawym bioderkiem i zagrozenie zwichnieciem stawu biodrowego 
-listopad - smutaśne świeta i moje odwiedziny w szkołach no i wizyta u pani dokrot od ząbkow 
a grudzien -pierwszy w Polsce turnusik metody Vojty i ja jako uczestnik , zaraz po nim rozpoczęcie walki przed sądem ze szpitalem , wspaniałe świeta chionkowe no i ....
KONIEC ROKU 
wszystko to poprzeplatane leczniem aminokwasami ,rehabilitacjami, zajeciami WWR,wizytami u lekarzy i badaniami no i zbioreczkami nakretek 
zaczynamy z rodzicami nowy rok ,nowe wyzwania na nas czekaja .....
a dzis na zakończenie miałem pokaz takich duzych gwiazdek ;-)
zycze Wam w tym Nowym Roku wszystkiego co naj najlepsze a przede wszystkim zdróweczka bo nic w zyciu nie jest ważniejsze.... Kasiorki miejcie wiecej niz w tym roku i mniej wydatkow  aby wiecej w kieszonce zostało ;-) no i uśmiechu  na twarzyczkach ... no i oczywiscie trzymania za mnie kcików ...buziaki w nosalk pa ;-)
konkursik wygrała ciocia Ewa Smagała ;-) Gratuluje ;-) 
dla Was mega buziaki w nosalki  pa ;-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz