Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 4 grudnia 2014

Kolejny dzionek ;-)

Cześć - dzionki uciekaja i juz bliżej końca niż poczatku turnusiku..... Co dzień coraz lepiej ida mi ćwiczonka i nie do wiary ALE KOLEJNY DZIONEK BYŁ BEZ ZŁOSZCZENIA .... tak na koniec tylko troszke sie rozłosciłem ale już  duży glód sie odzywal w brzusiu.... 
Popatrzcie tylko jakie mam fajowe kolezanki - 7 kobitek w pokoiku i tylko ja jeden facet ;-)  Wszyscy bardzo dzielnie ćwiczymy ,bawimy sie i tak dużo sie śmiejemy .... Fajnie jest poznać nowe osoby z podobnymi "problemami " jakie ja mam i z podobnymi historiami o początku życia.... Mamcie to tak sie o nas wspaniale troszcza a my.... my  możemy odwdzięczać sie im uśmiechem na buzi i postępami w walce o lepsze jutro ;-) Dzieki Waszej pomocy moge tu byc i sprawiać mamci uśmiech na twarzyce bo jednym z najważniejszych lekarst dla mnie jest rehabilitacja ;-) 
Jutro wieczorkiem ma nas odwiedzić Mikołaj.... w domciu już był ale mnie nie zastał .... a jak myslicie moze i ja zrobie Mikusiowi prezencik? tylko co by taki Mikuś chcial ? musze to przemyslec ;-) 
No a teraz zmykam spac bo jutro cwiczonka z wujciem Wojtkiem - musze być zwarty i gotowy pokazac mu jaki jestem gośc i jak ładnie ćwicze a wiec - buziaki w nosalki pa;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz