Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Koniec laby ;-)

Cześć Kochani ..oj joj joj świeta przeleciały i czas zacząć wygibaski i ćwiczonka- trzeba spalić te dodatkowe kalorie których w świeta nie brakowało ;-) Nocki teraz spędzam w rodzicow łóżeczku bo nei ma to jak z rodzicami... wygodnie ,cieplutko i mozna rano dłużej pochrapciać ...dziś to nawet zaspaliśmy i wujo Michał przyłapał mnie na śniadanku ... trzeba było szybciutko zjadać ;-) U nas wkońcu pada śnieg i coraz bliżej do mojego szusowania saneczkami ;-)
Dziś z Wujciem ćwiczyłem na mojej krówce którą dostałem od Mikusia- widzicie jaki ten Mikuś pomysłowy, wiedział co będzie  odpowiednie do ćwiczonek ;-) Dzionek spędziłem z tatulkiem bo mamcia ogarniała  pilne sprawy a tyle tego sie uzbierało przez świateczny urlopik że jej długo zeszło ;-) 
Mam do Was prośbe - jeżeli macie jakieś nakręteczki to dajcie znac mamci bo 13 stycznia Wujo Jurek  przyjeżdza po nie a jeszcze troszke brakuje do zapełnienia samochodziku ...  
Acha wyniki konkursiku jutro bo dziś już mi sie oczka zamykają więc buziaki w nosalki pa;-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz