Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 5 grudnia 2014

koniec?

No i już prawie koniec wspaniałego czasu ...czasu ogromnej pracy ale i wspaniałych chwil spędzonych z nowymi Wujami, Ciociami i koleżankami.... za szybko czas minął..... 
Od ranka ćwiczonka z wujciem Tomkiem i co...znowu byłem prawie grzeczny ...wieczorkiem cos mi już nie odpowiadało i tam pare złości sie pojawiło ale Wujo mi wspomiał ze Mikuś ma nas odwiedzić no i wszystkie moje humorki poszły w nie pamiec ;-)
 Po kolacyjce spotkaliśmy się wszyscy razem no i przybył Mikuś z prezentami ale i z dyplomami za turnusik.....dowiedziałem się że zapisze sie w historii- taki turnus Vojty to pierwszy turnusik w Polsce , jestesmy pierwsi i już mam ochote uczestniczyć w kolejnym ;-) Chce tu podziekowac przede wszystkim rehabilitanta z Neurokinezis ale i fundacji "O Każde Dziecko"   z Nowego Sącza -wspaniali ludzie na wspaniałym miejscu....
Od poniedziałku aktualizacja "kiermaszu" wiec bądzcie czujni  https://www.facebook.com/events/502353989908806/

no a teraz Buziaki w nosalki pa;-) wiecej fotek na FB :
https://www.facebook.com/pages/Kacper-Nosal/470158033068429?fref=ts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz