Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 25 września 2014

WITOJCIE;-)

hura juz jestem prawie zdrowy ...jeszcze mi te okropne kozy wypas sobie zrobiły i nie cha sie wyprowadzić ale walczymy z nimi...magiczny dymek kropelki i  wyciaganie ich "odkurzaczem " daje chwilowa ulge;-) Wkońcu dzis był wujo ...choć jeszcze leniwiec ze mnie to udało mi sie dziś pokombinowac nad siedzeniem ...na pozątku z wujcia pomoca a pózniej sam kombinowałem .... ja jestem taki urwis czasem bo jak zobacze mamcie to odraazu patrze co ona kombinuje i zapominam o ćwiczonkach z wujciem więc podgladała mnie z za drzwi i nie udalo jej sie strzelic fotki ;-) ale to nic bedzie jeszcze i na to okazja;-)
ostatnio malowałame z mamcia doniczke ale  dzis jej nie przeszkadzałem tylko jej spiewałem pioseneczki po swojemu i ogladałem bajeczki ;-) najlepsze to jednak jest Pan Kleks - mamcia nawet mowi ze to bajka jej dzieciństwa  i ona dawniej ja tez ogladala tylko cos mi tu podejrzane jest - Pan Kleks i dzieci caly czas takie mlode ...moze jakies miksturki zarzywają no bo ilez lat można być mlodym ?jak myslicie  co w tym jest? ja jestem jeszcze malutki i pewnych spraw nie ograniam ;-) ktos ma jakies pomysly?
no  a teraz zykam do łóżeczka - buziaki w nosalki pa;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz