Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 8 września 2014

KONIEC

witajcie po cięzkim dzionku a raczej wesołym bo dziś od rana spędzałem dzionek u babci Dziuni i cioci Ewy ..haha z Gadami wyszalałem sie bardzo bo mamcia z wujkami i ciociami cięzko pracowala na agro promocji ...efekty dwu dniowej pracy są wspaniałe - 4570 zł trafia na moje konto w fundacji Prawie mamcia wróciła z pustymi skrzyneczkami wszystko zostało sprzedane;-) ...Dziekuje wszystkim którzy zakupili bibelotki i wrzucili do puszeczki kasiorke;-) Chce podziekować takze tym wspaniałym ludzia (cześć z nich na fotecze) ktorzy swój wolny czas poświecili dla mnie -JESTEŚCIE WIELCY Fajnych mam tych przyjaciół - na nich zawsze można liczyć; -) jeszcze na koncie dzionku odwiedzili mnie;-)
Teraz zmykamy z mamcia spać bo czas na regeneracje sił Dobrej nocki zyczymy
buziaki w nosalki pa;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz