Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 20 sierpnia 2014

ZAPISY DO POMOCY ;-)

Witajcie a raczej Witojcie- tak po naszemu góralsku będzie dzisiaj ;-)
Dzionek szybciutko zlecial...rankiem-aminki ,śniadanko wygibaski z Wujem Michałem - pochwalił mnie  znowu  wujcio - staram, sie staram i efekty są...POtem znwou aminki ,obiadek i tak dalej ;-) Troszke przysneło mi sie na kocyku...miałem uczyc sie raczkować a spanko mnie zmogło hehe ;-)
Juz powoli zaczynam widzieć moją druga rączke -...oj coraz one ciekwasze są..ja fajnie jest nimi ruszać ...choć to tyle wysiłku ale dla uśmiechu mamci warto ;-)
Mamcia produkuje (wraz z moja pomocą..wbijam szpileczki paluszkiem ) bombeczi..juz pojemniczek jeden zapakowany i gotowy na kiermasz podczas zawodow o tu jest info : https://www.facebook.com/events/1531457070406902/?fref=ts
Wpadłem na pomyśl wraz z mamcia - W SOBOTE ZAPRASZAMY DO MNIE DO WSPÓLNEGO PRODUKOWANIA BOMBECZEK ...kto chętny pisać do mamci ;-) moja mamulka może Was dużo nauczyc a przy okazji Wasze dzięła trafia na kiermaszyk  .. a wiec kto chetny? kto chce nauczyć sie produkować bombeczki?
Mamcie całkiem choroba rozłożyła na łopatki a więc uciekamy chrapciac po ciepła kołderka buziaki w nosalki pa;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz