Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 28 sierpnia 2014

Nauka stania cd;-)

Cześć cześć ...hura dziś znowu stałem an nózkach ...oj jak to duuuzo mięśniaczków trzeba zmotywować do pracy ale dziś to było stanie z nauką podpierania się na rączkach..podobasię Wam? Ja jestem coraz bardziej dumny z siebie;-)
Wybrałem się do babci na malutki wypadzik ..mimo ze w gardelku cos dalej gila ale słoneczko tak śliczniutko świeciło że nie mogłem odmówić sobie pobycia na świeżutkim powietrzu
No a po powrocie do domku-długaśne drzymanko ..kąpiel i oczywiście sesyjka zdjęciowa moich paczysków oczysków
Przygotowania do kiermaszyku w niedziele ida pełna parą ..wujaszki juz ćwiczą i mięśniaczki swoje trenują .... wiedzice że ja bede kibicował wujkowi Tomkowi Kowalowi i na pewno wygra bo innej opcji nie wyobrażam sobie;-) No a teraz zmykam do spanka ;-)buziaki w nosalki a i pamietacie o wydarzonku PLUM https://www.facebook.com/events/253277898216834/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz