Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 3 sierpnia 2014

Basenik ;-)


Cześć cześć i jeszcze raz cześć...
oj jej witam Was po wspaniałym dzionku...wiecie gdzie byłem z cała wspaniałą ekipa- NA BASENIE.... ile wody ,ile dzieci,ile słoneczka i ile pozytywnych wrażeń.... 2 razy nawet się kąpałem w moim przebranku  żółwia w ktorym nie utone a więc troszke mogłem poszaleć w wodzie ;-)
Na początku się wystarszyłem bo taka woda byla zimna ...po chwili nie chciało mi się już z niej wychodzić ...oj ile się naśpiewałem a nawet "pochodziłem " bo ciałko takie lużniutkie,nóżki same biegały ;-) Opaliłem buźke ale nóżki nadal białe ..jeszcze jutro je wystawie do słoneczka więc może kolorku wkońcu nabiorą;-) dzień był fantastyczny ...szkoda ze ostatni w tym roku bo już za pare dni tatuś znowu nas opuszcza;-( samemu to trudno gdzieś się wybrać a więc zostaje nam tylko domek i wyjazdy do babci ;-( ale i tak bedzie fajnie;-) zmykam spać ...woda wyciąga bardzo energie ...pozdrawiam Was ...
buziaki wiecie w co ...acha i zapraszam Was na kiermasz ...jutro kończą sie licytacje ale i beda kolejne ...pa ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz