Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 25 lutego 2014

Wtorek ;-)

Cześć Kochani ;-)
Co tam u Was słychać ? U  mnie .....haha wczoraj wieczorkiem tak mnie wzieło na gadanko,  poszedłem spać dopiero przed północka ;-) Mamka prosiła mnie "zamknij oczka i śpij" ale ja- jako mały buntownik ,pogadałem po swojemu i musiała się ze mną bawić...fajna nocka..  co ;-) Rankiem za to nie mogłem wstać ale wkońcu wrzóciłem ciuszki na siebie-tatuś mi pomógł,zjadłem śniadanko i......wpakowalismy sie do mojego samochodziku no i do szkoły ;-)  Ciocia Gosia jak zawsze uśmiechnieta no to ja też nie bede sie smucił,z reszta ja to tak nie potrafie ...ciesze sie z każdej błachostki i z każdej zabawy a nawet z tego jak ktoś mówi i to nie musi bezpośrednio do mnie ;-) Latałem dzisiaj na tej śmiesznej huśtawce-o helikopter sie nazywa....moge sie założyć że Wy też chcielibyście tak polatac i pozwiedzac świat z innego punktu widzenia ;-)Wiecie jakie to fajne uczucie ;-) Dzisiaj tez na zajęciach miałem gości-wujek Marek nam towarzyszył-tak dawno go nie widziałem ,jednak jak tylko otworzyły sie drzwi i usłyszałem jego głos moje szare komórki zareagowały.....oj jak fajnie bylo go znowu zobaczyć i pobawic sie z nim ;-) Dowiedziałem sie ze moja stronka na fb ma już 600 polubien- ciesze sie że grono moich przyjacieli  sie powieksza,przybywaja mi nowe ciocie i wujkowi  jaki i koledzy ale i dziewczyny ;-) ja bardzo lubie dziewczyny ;-) oby tak dalej Kochani  ;-) Mamusia z tatusiem byli po nakrętki w przedszkolu i tak duuuzo ich przywiezli-dziekuje za kazda sztuke ;-) Teraz zmykam spać bo nie było dzisiaj czasu na sen wiec dobranoc ....jak zawsze buziaki w nosalki pa ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz