Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 28 lutego 2014

PIŁECZKA;-)

Cześć Kochani:-)
Witam Was serdecznie po kolejnym dzionku pełnym słoneczka i oznak wiosenki.W ogródeczku kwitna takie malutkie fioletowe i żółte kwiatuszki ponoć krokusiki sie nazywaja-mamusia mi podpowiedziała ;-) 
Jak co dzionek przyjechał do mnie wujcio Michał-wkońcu mam z nim foteczke i to jeszcze na piłeczce ;-) Godzinka ćwiczonek mija baaardzo szybko....okazało sie  tez ze wujcio chodził do jednej szkoły co mamusia więc maja dużo do opowiadania...a ja...ćwicze i śmieje sie z ich opowiadań ...oj byli to urwisy ...mówie Wam ;-)  Ja   od niedawna chodze do szkoły a mam też sporo ciekawych historyjek szczególnie z wyjazdów nad morze  ;-) juz za  niedługo pojedziemy znowu z rodzicami i wszystko Wam bede opowiadał.... jedzie w tym roku moja pierwsza dziewczyna Emilka...bede z kim mial chodzic na plaże za raczke i moja ciocia Gosia też tam bedzie ;-) oj jo joj ;-)
Mam nowego funla-Misiorka dostalem od Cioci Doroty i Bożych Nutek  no i teraz sobie z nim chrapciam-nawet za rączke go czasem trzymam  ;-) Przypomina mi wspaniałych ludzi dla których jestem kims wyjatkowym ...dla kogo potrafia zrobić wiele aby mi pomóc i za to Wam WSZYSTKIM DZIEKUJE ;-) 
Ciesze sie ze kazdego dnia przybywaja pieniazki na moje roczne leczenie aminokwasami na portalu SIEPOMAGA "http://www.siepomaga.pl/f/zdazyczpomoca/c/1269 
Teraz zmykam spac do mojego funfelka ...jak zawsze buziaki w Nosalki  PA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz