Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 8 stycznia 2017

5 styczeń


Witajcie...
Czy Wy to widzicie...
ZIMA...



Dziś wizyta w szkole...
Mamcia ubrala mnie w kombinezon, czapule, rękawiczki i ciach do samochodu...
Tak mnie przywitał śnieg że zanim wskoczylem do fotelika buźia cała w śniegu była...
I ten mój uśmiech i śmiech -radość poprostu pełna buźka:-)
W szkole zastępstwo z Ciocia- przypomniałem sobie stare czasy bo ćwiczylem Vojta!!
Tak tak ...
Ponad 2 lata przerwy a ja pamiętałem jak ćwiczyć i mi to wręcz idealnie wyszło...
Zero buntu...
Zero płaczu...
A nawet uśmiech i gadanie...
Takie te ćwiczenia były " inne " niż te które pamiętam a nawet spodobało mi się...
Uspokoiłem się...
Oddech lepszy ...
Bączki z brzusia a więc oznaka że flaczki zaczęły lepiej pracować...
Zobaczymy...
Może spróbujemy po raz kolejny??
W drodze powrotnej oczywisice drzemka...
Jutro zaczyna się kolejny długi łikendzik ale ja z rana wpierw muszę zaliczyć wygibaski z Wujkiem Pawłem a potem będzie lenistwo:-)
A teraz uciekam pa
Buźiaki w nosalki
PS
DZIĘKUJĘ Przedszkole Wesołe Skrzaty za nakretaski:-)
Za tydzień Wujo Jurek po nie przyjeżdża więc jeśli ktoś jeszcze ma zachomikowane dla mnie to proszę podrzucić je lub kontakt do mnie pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz