Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 4 stycznia 2017

31 Grudzień


Witajcie...
Koniec roku to i czas podsumowań...
Minął kolejny rok mojej walki o choć częściowy powrót do zdrówka....
Ci którzy mnie odwiedzają codziennie tutaj na fb wiedzą że walczę jednak często choroba wygrywa i w tych najgorszych chwilach trafiam do szpitala...
A tym roku takich pobytów parę było jednak na szczęście skończyły się powrotem do domku( bo każda taka wizyta może skończyć się... aaa sami wiecie o co mi chodzi)
Najważniejsze...

Dzięki Waszemu wsparciu pilnuje mnie teraz w tych ciężkich chwilach pulsuś...
Mam też nowe łóżeczko oraz foteliki do siedzenia...
Udało się też pojechać na turnusiki- niestety 2 zakończyły się pobytem w szpitalu...
Ten który udało mi się zakończyć pokazał moje nowe możliwości które teraz szlifyje...
Ten rok to też mega pomoc wspaniałych osób które zaangażowaly się w pomoc m.in.
-Zespół Video ( pokrył finansowo brakujące kwotę zabiegu fibrotomi -8000 zł) 😊
-Urzędowi miasta a przede wszystkim Prezydentowi Nowego Sącza Ryszardowi Nowak a także Wujowi Tomkowi Michałowskiemu za zgody na zbiórki
-firmie Atma oraz Cioci Gosi za zbiórkę podczas koncertu Andrzeja Piasecznego i Wujowi Piotrowi
Bałtroczykowi za piękne słowa 😊
-Wujowi Rychowi za zbiórkę podczas jego 40-stych urodzinek...
-cioci Anecie i Wujowi Tomkowi za pyszna kawkę podczas Agro promocji
-ciastkarni" Grześ" oraz Jozef Nika za pyszne ciasteczka i wsparcie
- Nakretkowym zbieracza-szkola ,przedszkola instytucja
- Wujowi Michałowi oraz całej jego "grupce" za piękna szlachetna paczkę
-Wujowi Zbigniewowi Szubryt oraz Wujowi Łukaszowi za wsparcie
-podziękować muszę także wszystkim
wolontariusza którzy cały rok mnie wspierali
- wszystkim pomagacza o których zapomniałem ale przesyłam Wam ogromnego buziaka w nosalka
Za wszystkie słowa wsparcia ogromne Dzięki :-)
Najwazniejszym wydarzeniem była Fibrotomia- teraz mogę żyć bez bolesnych przykurczych i osiągać kolejne małe sukcesy...
Dziękuję rodzica za Wszystko...
Dziękuję Wam Kochani że jesteście...
Życzę Wam każdemu wszystkiego najlepszego w Nowym Roku a przede wszystkim Zdrówka i pamiętajcie o mnie w 2017 roku...
Buziaki w nosalki ...
dziękuję Kochani że jesteście uciekam oglądać petardki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz