Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 28 stycznia 2017

26 styczeń

Witajcie...
U mnie zdrówko coraz lepiej..
uśmiecham się coraz więcej...
Zdradzę Wam tajemnice że nawet jest lepiej niż przed usunięciem ząbulków ...
Mniej płacze w nocy...
Lepiej śpię...
I lepiej jem...
A więc te ząbulki chyba tak w kość mi dawały...

Mam do Was prośbę przed moimi 7 urodzinkami które już tuż tuż bo za 49 dni :-)
Gdybyście mogli przesłać mi karteczke z życzeniami które otworze właśnie 15 marca :-)
Chciałbym mieć taką pamiątkę i będę mogl co jakiś czas wspomninac Wasze życzonka...
Zachęcam szkoły, przedszkola do włączenia się w akcje i sprawienie mi radości:-)

Karteczki można przesyłać na mój adresik a więc:
Kacperek Nosal
Ul.Górki Zawadzkie 155
33-335 Nawojowa

Proszę Was o udostępnianie dalej mojej urodzinowej prośby..
Buziaki w nosalki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz