Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 15 grudnia 2016

14 grudzień

Kochani moi ...
PRZECZYTAJCIE I UDOSTĘPNIANIE 😊😊😊
Zakończył się okres księgowania 1% podatku który jest juz na moim subkoncie...
DZIĘKUJĘ za to że wybraliscie moja osobke i daliście mi szansę na walkę z tą paskudna choroba...
Gdyby nie błędy popełnione podczas porodu byłbym zdrowym urwisem ale niestety...
jestem uwięziony w swoim ciele jak w puszcze z której tak trudno się wydostać...
Rozumiem co się do mnie mówi ...
staram się jak najbardziej aby zdobywać kolejne szczebelki drabiny i całe życie będę się styrmał aby wkońcu zrobić pierwsze kroki...
Mimo że na zdjęciach jestem przystojniakiem jest bardzo ciężko...
Spastyka uniemożliwia poruszać choć rękami tak abym mógł sobie z czymkolwiek poradzić dlatego jestem zdany na pomoc innych...
Dzięki wsparciu zespołu Video i ludzi wielkiego serduszka udało się uzbierać pieniążki na zabieg fibrotomi po którym jestem bardziej " elastyczny" i mogę więcej ćwiczyć...
Aby stan ten utrzymać jak najdłużej potrzebuje rehabilitacji rehabilitacji i jeszcze raz rehabilitacji za którą niestety musimy płacić rocznie około 14 000 zł ...( ale jak widzicie na fotce powoli zaczynam sobie "siedziec" z pomocą -dawniej nie było nawet o tym mowy )
Abym mógł jak najdłużej funkcjonować bez bólu potrzebuje również sprzętu rehabilitacyjnego ale i ortopredycznego a jak każdy wie są to też kwoty ogromne...
Leczenie aminkami pochłania rocznie około 8000 zł ale to dzięki nim nie mam ataków padaczki które niszczą wszystko co zostało wypracowane...
Dodatkowo pieluszki jak i art.higieniczne jak kremiki chusteczki to rocznie okolo 2000 zł
Zakupy mleka specjalistycznego (puszka na okolo 4dni )około 3500 zł oraz nutridrinkow ( 2 dziennie ) około 4500 zł
Turnus rehabilitacyjny to koszt około 2000 zł za 5 dni a najlepiej byłoby gdybym choć raz na 2 miesiace się na niego wybrał co rocznie daje okolo 12 000 zł
Nie wspominając o " nagłych " zakupach leków przy chorobach...
Konsultacje lekarskie ale i wyjazdy pochłaniaja nie tylko czas ale i kolejne zlotóweczki...
Sami widzicie....
Koszty ogromne...
Rodzice starają się jak najwięcej mi zapewnić ale bez waszej pomocy nie byłbym na tym szczebelku drabinki na którym jestem i pne się do góry...
Dziękuję jeszcze raz za Wasze wsparcie...
Wasz 1 % choć na parę miesięcy odciąży walkę o finanse na dalsze moje leczenie...
DZIĘKUJĘ
Wpłaty z urzędów skarbowych:
Nowy Sącz
Bochnia
Limanowa
Gorlice
Gryfino
Kraków
Kraków Stare Miasto
Kraków Podgórze
Kraków Prądnik
Kraków Krowodrza
Kraków Nowa Huta
Kraków Śródmieście
Nowy Targ
Bydgoszcz
Poznań
Poznan Winogrady
Poznań Grunwald
Rybnik
Przemyśl
Siedlce
Środa Wielkopolska
Gdańsk
Pruszków
Brzesko
Siemianowice Śląskie
Kłobuck
Rzeszów
Tomaszów Lubelski
Wieliczka
Tarnów
Chrzanów
Oświęcim
Wałcz
Nowy Tomyśl
Żywiec
Janów Lubelski
Wrocław Śródmieście
Wrocław Fabryczna
Wrocław Stare Miasto
Dąbrowa Górnicza
Białystok
Legionów
Zgorzelec
Koszalin
Chorzów
Będzin
Piaseczno
Nysa
Warszawa Bemowo
Warszawa Wola
Warszawa Mokotów
Warszawa Bielany
Mińsk Mazowiecki
Białobrzegi
Środa Wielkopolska
Opole
Głubczyce
Ostrołęka
Wągrowiec
Skarżysko-Kamienna
Bytom
Wyszków
Mielec
Wadowice
Sucha Beskidzka
Starachowice
Kielce
Tychy
Suwałki
Toruń
Moja wdzięczność jest ogromna...
A oto i moja historia jak by ktoś jej nie znał
http://www.interwencja.polsatnews.pl/…/Archiwum,5794/News,6…#
Proszę pamiętajcie o mnie w nadchodzącym czasie rozliczeniowym...
1%podatku
Fundacja Dzieciom"Zdążyć z Pomoca"
KRS: 0000037904
Cel szczegółowy-13512 Nosal Kacper Antoni
Prosimy o wyrazenie zgody w zeznaniu podatkowym.

Dobrowolne wpłaty
Fundacja Dzieciom"Zdażyć z Pomocą"
ul.Łomiańska 5
01-685 Warszawa
numer konta:
-15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
KONIECZNIE TYTUŁEM:13512 Nosal Kacper Antoni-darowizna na pomoc i ochrone zdrowia
Wpłaty zagraniczne:
kod SWIFT (BIC): PKOPPLPW
PL 86 1240 1037 1787 0010 1740 2700
(darowizny w dolarach amerykańskich USD)
PL 31 1240 1037 1978 0010 1651 3186
(darowizny w euro)
KONIECZNIE TYTUŁEM:13512 Nosal Kacper Antoni-darowizna na pomoc i ochrone zdrowia

Dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję
Buziaki w nosalki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz