Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 15 grudnia 2016

13 grudzień

Wyprawa...
Hejo Hejo...
Dziś wyprawa do szpitala - Prokocim...
Z samego rana pobudka ( i jak zawsze nie mogli mnie rodzice dobudzic) w samochodzik i brum brum- kierunek Kraków...
Konsultacja stomatologiczna a więc u Pani doktor od ząbulków...
Udało nam się w mig konsultacja...
potem skierowanie na badania z krwi i konsultacja u anestezjologa i to czekanie w tych kolejkach...
ale udało się wszystko załatwić...
23 stycznia będę miał usuwane wszystkie mleczaki a wiec łącznie 16 ząbulków...
oczywiście w znieczuleniu ogólnym-kolejnym :-(
Wiecie jakie są problemy z wybudzeniem mnie ale po rozmowa z Panem anestezjologiem troszkę uspokoił rodziców i wiecie...
Ja jestem duży facet no i z tym muszę sobie poradzić...
Dziąsełka zostaną zszyte szwami które się rozpuszcza...
Okazało się że mam już szóstki ząbulki i niestety jakieś małe dziurki w nich są więc obrazu zostaną wyleczone...
Tak niestety działają na moje ząbki leki :-(
Dziękuję Wam za zaangażowanie w licytacje ozdób ( posty z 2 poprzednich dni)...
kolejne zlotóweczki posłużą do dalszej mojej walki;-)
Jutro będę mieć niespodziankę dla Was...
Teraz uciekam chrapciac i odpoczywać po całym dniu ...
Buziaki w nosalki pa
A na koniec piękne widoki jakie nas przywitały wracając do domku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz