Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 8 lutego 2017

7 luty 

Cześć...
 


Czy Wy to widzicie ??
Wkońcu mam...
Swój własny osobisty panel świetlny...
Po różnych przygodach przy ostatnim zamówieniu udało się mamci ogarnąć zwrot pieniążków i zakupilismy w innym miejscu no i w ciągu paru dni jest u mnie w domciu a ja już się cieszę że będę mógł szlifowac wzrok skupienie a przed wszystkim ruszanie raczkami...
Dziś już oczywisice w użyciu był...
Wybierałem z obrazków dziś kolorowych...
Najbardziej przypadła mi do gustu Kaczusia bo Kaczusie to chyba wszyscy lubią jak sobie tak tuptaja i śpiewają ...
Najgorsze ze dopadł mnie jakiś katar i szaleje w moim nosalku nie dając spokojnie żyć:-(
Humor nie dopisuje...
Oby tylko na nim się skończyło...
Oczywisice wygibaski z Wujciem zaliczone z samego rana :-)
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz