Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 22 lutego 2017

22 luty

Nowe wyzwanie czas zacząć...
Jak może pamiętacie zmieniła mi się Ciocia na zajęciach WWR a co za tym idzie rozpoczynam ćwiczyć raczej powracam do ćwiczeń metoda Vojty...
Ostatnio choroba przerwała mi możliwość wygibaskow metoda Vojty ale dziś zaczynam jeszcze mocniej walczyć o powrót choć częściowy do zdrówka...
Z uśmiechem na buzi - WKOŃCU...
jestem większy...
więcej rozumie...
więcej chce...
i wiem że to przynosi mi ulgę w bólu ...
Dziś dotarł do mnie prezencik od rodzinki na moje urodzinki- maszynka która robi tak duuuuuzo baniek mydlanych....
ja jestem wręcz fanem baniek i już za parę dni pokaże Wam co to znaczy brykanie między latającymi bąbelkami:-)

Dziękuję za kolejną dostawę karteczek...
Jest ich coraz więcej i coraz bardziej mnie to cieszy...
Będzie co czytać :-)

Przypominam o 1% dla mojej osóbki ( jeżeli uważacie że zasługuje:-) )
KRS 0000037904
cel szczegółowy: 13512 Nosal Kacper Antoni

Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz