Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 6 lutego 2017

2 Luty 


Hejo Hejo...
Dziś ciężka praca od rana...
Wygibaski a potem zabawa z mamcia i Tatulkiem:-)
Dotarły dziś do mnie pierwsze 2 karteczki urodzinowe które już znalazły miejsce na szafecce i czekają na otwarcie 15 marca :-)
Dziękuję i zachęcam kolejnych do włącznie się w wysyłkę urodzinowej karteczki na moje 7 urodzinki :-)
Pytanie często o adresik...
Ostatnio pozmienialy się nazwy ulic i obecnie mój adresik to :
Ul.Górki Zawadzkie 155
33-335 Nawojowa
Ale jeżeli wyślecie na stary adresik ( Nawojowa 380) to też dotrze bo Pan listonosz wie że Kacperek Nosal to tylko jeden jest taki jak ja :-)


Jutro ostatni dzień przed łikendzikiem i połowa ferii za mną... Ale te czas szybko płynie...
Dziś troszkę podkrwawiło mi dziąsełko ale to dlatego że rozpuściły się szwy...
Żyrafa pilnuje mnie a ja sobie spokojnie chrapciam
Buziaki w nosalki pa
PS.przypominam o 1%
KRS 0000037904
Cel szczegółowy: 13512 Nosal Kacper Antoni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz