Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 27 maja 2016

26 maj


łikendzik łikendzik 😊😊😊😊
jak ja uwielbiam takie dni. ..
lenistwo połączone z wycieczka a przy okazji nauka...
wycieczka do Cioci Agi a tam ...
poznawanie świata...
kiedyś zwierz kameleon a dziś...
dziś
-świnki-to te owłosione stworzonka 😆😆
-do tego oczywiście rybki
-a na końcu mrówki-male stworzonka biegajace po drzewie. Próbowałem jakąś złapać ale wszystkie przede mną uciekaly..
słoneczko bardzo świeciło a więc Wiktoria pożyczyła mi swoje okularki i foteczka musiała być. .. troszkę zapomniałem połknać ślinke ale fotka i tak udana :-)
dziś było wyjątkowe święto...


święto wszystkich mamusiek - ja życzę mojej mamci wszystkiego co najlepsze... uśmiechu na buzi i zadowolenia ze mnie i z tatusia 😊😊😊😊 oby każdy dzień był lepszy od poprzedniego a każde marzenie się spełniło
...

każdej mamci życzę tego samego co mojej mamusi i przesyłam każdej buziaka w nosalka takiego podwójnego
a teraz pa

uciekam chrapiac

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz