Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 19 lutego 2018

 8 luty

Praca wre...
Dziś "malowanie" kwiatuszkow i chwalenie sie Wujaszkowi co potrafię i jaka to trudna praca ...
Jutro koniec laby i wyruszam do szkoly na zajęcia...
Wkoncu...
Bo ilez mozna chorować...
Flegmula jeszcze uparciucha nie odpuszcza ale dzięki kamizelce jest mi o wiele lepiej odksztusic paskude...
Znowu w nocy jestem bardzo niespokojny ale to pewnie przez ząbula ktory wyłazi i nie chce wyjść...
Wujo dzis rano przyjechał a ja oczywiście weny do wstawania nie miałem...
Zmiana pokoju z sypialni do salonu i odrazu weszło we mnie zycie ;-)
Buziaki w nosalki pa


Chwalę się ...
Tydzień pracy a ja już tak potrafię włączać trąbke i gilać kotka...
Mamcia musiala nagrywać z ukrycia bo ja taki cwaniak jestem ze jak widzę telefon to nie skupiam się na tym na czym trzeba tylko ziorbie w telefon...
A teraz uciekam grać w piłkę i nakarmic małpke bananami( i jakie mamy zdziwienie ze juz wyzszy poziom potrafię)..
Poziom niższy to drzewa z 3 bananami a ja już śmigam na mniejszych drzewach a co za tym idzie na mniejszych bananach ktore trudniej odnaleźć pomiędzy 6 drzewami...
Krol Nosal to ja i szybko łapie co trzeba wykonać ..
Mamcia juz mi zwiększyła nawet czas jaki musze się skupić na konkretnej rzeczy ale i z tym sobie radzę ..
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz