Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 7 lutego 2018

27 styczeń

Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.Jadę do szkoły wiec usmiech na gębuli...
Będą dzieciaki i zajecia kulinarne ;-)
już niedługo będę tak codziennie smigac na zajęcia tylko oczywisice załatwianie biurokracji trwa ...
Humorek jest ale najważniejsze powrócił po chorobie apetyt...
ogromny apetyt...
A ze mnie znowu wyciagło do góry (co widać po chudszych nogach ale i ubraniach ktore nie dawno duze juz sa małe) rodzice sie cieszą i wymyślają nowe jedzonka ktore staram się próbować...
Nie jest to łatwe bo moje gryzienie przypomina bardziej ciapcianie buzia wiec wszystko musi miec konsystencję zmiksowana ewentualnie drobniutkiej kostki...
Najbardziej uwielbiam Grysik gotowany na mleczku i do tego truskawki oraz malinki...
Od dzis łikendzik i muszę odpczac bo po chorobie jeszcze jestem osłabiony...
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz