Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 7 lutego 2018

16 styczeń

Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.Tu się mamuska kładź bo ja sam nie będę spac!!
Taki to już jestem ze choćby nie wiadomo jak byłem zmęczony i drzymałem w saloniku to po wejściu do sypialni upominam sie o mamcie bez której nigdy ale to nigdy nie zasne...
Ma ta moja mamcia przekichane..
Tylko jej serduszko działa na mnie jak kołysanka...
Tatuś jest potrzebny nad ranem gdy zmieniam zdanie co do ulokowania tyłeczka ..
Król Nosal rzadzi 😁
Zdrówko ciut lepiej ale niestety rozchorowali sie rodzice wiec dzis w trójkę poprostu odpoczywalismy...
Szkoła odwołana zajęcia odwołane ale coś czuje że jeszcze w tygodniu będę ćwiczył aby miesniaczki za bardzo się nie zależały
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz