Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 7 lutego 2018

 1 luty

Mam ...
Mam swoje osobiste Cyber-oko...
Początki są trudne bo te moje emocje wzięły górę przy takiej cioci:-)
Spokojnie samemu bedzie jeszcze lepiej a teraz zobaczcie jak strzelam gole oczkami...
Zaraz po zajęciach biore sie za pracę bo codziennie pol godzinki 2 razy dziennie musi by zaliczone...
Super sprawa ale i czeka mnie ogromna praca jednak potencjał mam ogromny jak to Ciocia powiedziala..
Na poczatku beda zabawy ale jak już nauczę się kontrolować emocje a przede wszystkim dłużej skupiać wzrok bede przechodzil na kolejne etapy nauki..
Tymczasem...
Buziaki w nosalki pa


Mam te moc
Mam te moc
Chorobie nie dam się...
Walczę z grawitacją i z spastyka..
Skupienie i ta radość gdy się uda ...
Tylko Wujo musi mnie "ogarnac" ale z jego pomocą nie ma rzeczy niemożliwych...
Dorośli sa fajni...
Wiedza co i jak...
Wiedza to czego ja czasem nie pojmuje Ale staram się zrozumieć jak tylko mogę 😁
Jutro wypad do szkoły i już nie mogę się doczekać zajęć z całą Superasna Gromadka ...
A teraz uciekam ciapciać się i do spania...
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz