Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 27 marca 2015

Wizyta

Heloł Kochani ..oj jak te dzionki szybciutko mijają i turnusik juz tuż .... chce Wam serdecznie podziękować bo dzięki Waszemu zaangażowaniu w kiermasz i w świeczkowa akcje urodzinowa udało się uzyskać ... uwaga .... 1443 zł ....
a więc jest z czego się cieszyć ... co ja bym bez Was zrobił ... reszta pieniążków trafi ze zbióreczki u Wuja Szubryt ale o tym zaraz opowiem ....
Jak juz kiedyś wspominałem ,po 7 miesiącach oczekiwania w kolejeczce byłem u Pani doktor od rehabilitacji ...oczywiście postępy są. .. huraaaaaaaaa
przecież jestem zdolny i dzielnie ćwiczę wiec muszą być małe sukcesy ....po badanku dostałem karteczkę ze skierowaniem na ćwiczonka met.Vojty i co .....16 miesięcy!!!! oczekiwania w kolejnej kolejeczce .... tak więc wychodzi ze na opłacenie przez nasze Państwo 10 rehabilitacji o łącznej kwocie 600 zł trzeba czekać 2 lata ... fajnie co??? Ale nie ma się z czego cieszyć bo ja przecież nie mogę czekać 2 lat -najważniejszy jest każdy dzień każda godzina, minuta. ... i to dzięki Wam,moim Aniołom którzy nie pozwalają mi na leniuchowanie i chcą mi pomoc mogę ćwiczyć .... a w kolejeczce i tak bede czekal ...może się wkoncu doczekam..
Kolejny ząbek juz wypadł i wróżka zebuszka wróciła mi do skarbonki pieniążka
Dziś byłem w szkole i tam też pochwały ,no jacie jak to miło ...
Trochę humorki różne bywają ale ależ tym sobie radzimy
Tak jak pisalem Wam wyzej zakonczyla sie kolejna zbioreczk u Wuja Szubryt na sklepikach.. łaczna kwota to 6824zł- czesc z tych pieniazkow trafi na pokrycie pozostalych kosztow turnusu a pozosatele pieniazki trafia do Wujcia Michala oraz na rehabilitacje met.Vojty za Wygibaski ze mna
zakonczyla sie rowniez zbioreczka na Hali handlowej Gorzkow -kwota to 834 zł - pieniazki trafia rowniez do Wujcia Michala oraz na rehabilitacje met.Vojty
Dziekuje kazdemu kto sie przyczynił do uzyskania takiego pieknego wyniku i Wlascicielom za zgode na przeprowadzenie zbiorek  a na dole oczywiscie oswiadczenia ze zbiorek publicznych :
Oswiadczenie nr.1
Fundacja Dzieciom "Zdażyć z Pomoca" ul.Łomiańska 5, 01-685 Warszawa (na podstawie decyzji MAC zezwalającego na organizacje zbiórke-decyzja nr.71/2014 na podstawie zezwolenia wydanego przez ta własnie Fundacje Dzieciom w dniach 01.12.2014-28.02.2015 r.w sklepach firmowych Zbigniewa Szubryt przeprowadzono zbiórke na leczenie i rehabilitacje dla Kacpra Nosal .W wyniku przeprowadzonej zbiórki publicznej zebrano kwote 6824 zł(słownie: sześć tysięcy osiemset dwadzieścia cztery złote 00 groszy) w wyniku zbiórek do puszek stacjonarnych
Oswiadczenie nr.2
Fundacja Dzieciom "Zdażyć z Pomoca" ul.Łomiańska 5, 01-685 Warszawa (na podstawie decyzji MAC zezwalającego na organizacje zbiórke-decyzja nr.71/2014 na podstawie zezwolenia wydanego przez ta własnie Fundacje Dzieciom w dniach 01.12.2014-28.02.2015 r.na terenie Hali Handlowej Gorzków przeprowadzono zbiórke na leczenie i rehabilitacje dla Kacpra Nosal .W wyniku przeprowadzonej zbiórki publicznej zebrano kwote 834 zł(słownie: osiemset trzydzieści cztery złote 00 groszy) w wyniku zbiórek do puszek stacjonarnych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz